top of page
Trafikkegle

Moon Member betingelser

Betingelser for brug af Moon Member

1. INDLEDNING

1.1 Disse generelle vilkår (”Vilkårene”) finder anvendelse, når vi, AndyVH ApS, CVR-nummer 44659034 (”Moon Coffee & Tea”), giver tilbud (inkl. rabatter og gaver) og mulighed for at bruge vores forudbestillingstjeneste til vores medlemmer (”Tjenesten”). I tilfælde af uoverensstemmelser mellem oplysninger på hjemmesiden og oplysninger i Vilkårene, skal oplysningerne på hjemmesiden have forrang.

1.2 Når der i Vilkårene står ”vi”, ”vores” og ”os”, refereres der til Moon Coffee & Tea.

1.3 Du skal være over 18 år for at tilmelde dig Tjenesten. Hvis du er under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre eller værge. Juridiske personer kan ikke tilmelde sig Tjenesten. Når du tilmelder dig Tjenesten og tilmelder dig vores loyalitetsprogram, herunder bruger vores forudbestillingstjeneste, accepterer du Vilkårene og bekræfter dermed, at de oplysninger, du afgiver om dig selv, er korrekte.

2. TJENESTEN

Generelt

2.1 Du får adgang til Tjenesten ved at oprette en konto på Moon Coffee & Tea's hjemmeside (mooncoffeetea.dk), oplyse dit mobiltelefonnummer, acceptere Vilkårene og dermed blive medlem.

2.2 Som medlem af Tjenesten kan du drage fordel af personlige tilbud baseret på din købshistorik og de valg, du træffer, når du benytter dig af tilbud i vores butik. Vores tilbud er baseret på tilgængelighed og kan til enhver tid ændres uden varsel. Hvis du har oprettet medlemskab via mooncoffeetea.dk, kan du også forudbestille dine produkter og afhente dem i butikken eller få dem leveret (se mere om denne mulighed nedenfor).

2.3 Du kan benytte dig af dine tilbud ved først at aktivere tilbuddet på mooncoffeetea.dk og derefter enten (i) foretage din bestilling via forudbestillingstjenesten eller (ii) scanne stregkoden for dit medlemskab, før du foretager din bestilling i vores butik.

2.4 Tjenesten er personlig og kan kun bruges af dig. Detaljerede oplysninger om tilbuddene vil være tilgængelige på mooncoffeetea.dk.

2.5 Du kan kun benytte dine tilbud i den periode, hvor de er tilgængelige via Tjenesten. Hvis du ikke benytter dig af et tilbud i den periode, hvor det er tilgængeligt via Tjenesten, vil du ikke kunne benytte dig af det på et senere tidspunkt.

2.6 Tjenesten kan bruges i vores butik på Slotsgade 31C, st. i Aalborg.

2.7 Ved oprettelse af Moon Member giver du os tilladelse til at sende e-mails med oplysninger om tilbud, der er tilgængelige for dig. Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev giver du os tilladelse til at sende dig beskeder med tilgængelige tilbud vedrørende Moon Coffee & Tea samt AndyVH ApS' samarbejdspartnere.

3. FORUDBESTILLING

3.1 Du kan forudbestille drikkevarer på mooncoffeetea.dk.

3.2 Når du afgiver en bestilling via mooncoffeetea.dk, indgår du en bindende aftale om at købe produktet til en bestemt pris på bestillingstidspunktet. Du vil blive opkrævet den fulde pris for din bestilling, når du afgiver ordren, uanset om du afhenter din ordre eller ej.

3.3 Når du bestiller, vælger du selv, om det er til afhentning eller til levering på en af de lokationer, vi tilbyder levering til. Bemærk, at der er en minimumspris for levering. Det kan også være nødvendigt, at du giver os yderligere oplysninger, såsom kortoplysninger, afhængigt af hvilken betalingsmetode du vælger. Du garanterer således, at alle oplysninger er korrekte, og at du sikrer, at oplysningerne holdes ajour.

3.4 Når du har valgt de produkter, du vil bestille, kan du bestille fra vores menu. Butikken forbereder forudbestillingerne i den rækkefølge, de modtages. Du vil modtage en besked med angivelse af, hvornår din ordre vil være klar til afhentning eller levering. Bemærk venligst, at den anslåede ventetid angivet på hjemmesiden kan ændre sig. Vi garanterer ikke og påtager os intet ansvar for, at din ordre er klar, når den anslåede ventetid er udløbet, eller hvis du ankommer uden for butikkens åbningstid. Du er som kunde ansvarlig for at afhente produktet i butikken eller være til stede på leveringsadressen på det oplyste tidspunkt. Hvis din ordre vedrører drikkevarer, har Moon Coffee & Tea intet ansvar for eventuel forringelse af din ordre som følge af din forsinkelse med at afhente eller modtage ordren.

3.5 Med hensyn til forudbestilte produkter skal du være parat til at vise din bestillingsbekræftelse med det korrekte ordrenummer, hvis personalet beder om det. Kun du kan afhente dit/dine forudbestilte produkt(er), og du må ikke bestille til andre (se pkt. 2.4).

3.6 Accepterede betalingsmetoder er betalings- og kreditkort, betaling med dit Moon Card og andre betalingsløsninger, som Moon Coffee & Tea til enhver tid stiller til rådighed eller accepterer.

3.7 Du har ikke ret til at annullere din ordre på drikkevarer, se nærmere herom i pkt. 7 nedenfor. For oplysninger om din ret til at klage, se pkt. 9 nedenfor.

4. MOON MEMBER

4.1 I Moon Shop kan du ombytte dine point til gaver og tilbud.

4.2 Point, der er blevet indløst til gaver eller tilbud, kan ikke ombyttes til point eller andre gaver og/eller tilbud i Moon Shop.

4.3 Du kan kun udnytte dine gaver eller tilbud fra Moon Shop i den periode, hvor de er tilgængelige via Tjenesten. Hvis du ikke udnytter et tilbud i den periode, hvor det er tilgængeligt via Tjenesten, vil du ikke kunne benytte dig af det på et senere tidspunkt.

4.4 Udvalget af tilgængelige gaver og byttetilbud i Moon Shop kan variere på forskellige tidspunkter og for individuelle medlemmer.

4.5 Bestemmelserne i disse generelle vilkår og betingelser finder tilsvarende anvendelse, medmindre andet udtrykkeligt er angivet i dette afsnit, for køb, ordrer og enhver anden transaktion foretaget i Moon Shop (herunder uden begrænsning bestemmelserne heri relateret til priser, betalinger og refusioner).

5. PRISER

5.1 Det er gratis at blive medlem af Tjenesten. Din mobil- eller internetoperatør kan dog opkræve et gebyr, når du bruger Tjenesten via mooncoffeetea.dk, og din bank kan opkræve et gebyr for den betalingstjeneste, du bruger, når du køber via hjemmesiden. Derudover kan der forekomme andre bankgebyrer fra tredjeparter, vekselgebyrer eller omkostninger eller andre relaterede omkostninger.

5.2 Vores priser er angivet på mooncoffeetea.dk og er inkl. moms. Hvis momsen ændres, forbeholder vi os ret til at ændre priserne tilsvarende.

5.3 Vi tager forbehold for eventuelle tastefejl og forkert angivne priser på mooncoffeetea.dk.

  1. BETALING: BETALING MED BETALINGS- OG KREDITKORT ELLER MEDLEMSSKAB

Registrer dit betalings- eller kreditkort

6.1 Du kan til enhver tid opdatere, ændre eller slette et registreret betalings- eller kreditkort på mooncoffeetea.dk. Hvis du vælger at slette dine kortoplysninger, vil oplysningerne også blive slettet i vores systemer.

Scan medlemsstregkoden

6.2 Du kan benytte dig af personlige tilbud ved at scanne medlemsstregkoden på mooncoffeetea.dk før du betaler for dit køb i vores butik, og du vælger, hvilken betalingsmetode du vil bruge til at betale for dit køb.

7. FORTRYDELSESRET OG TILBAGEBETALING

Forudbestilling på mooncoffeetea.dk

7.1 I henhold til den danske lov om forbrugeraftaler har du ikke ret til at annullere bestillinger af drikkevarer via mooncoffeetea.dk. Hvis du er uenig, henviser vi til afsnittet nedenfor om klageadgang.

7.2 For alle ordrer, der afgives via mooncoffeetea.dk, og som ikke er drikkevarer, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dato, hvor betalingen blev foretaget.

7.3 Hvis du vil gøre brug af din fortrydelsesret, skal du kontakte os, f.eks. ved hjælp af vores kontaktformular på mooncoffeetea.dk, senest 14 dage efter at betalingen er foretaget. Tilbagebetalingen sker til det betalings- eller kreditkort, der blev brugt til din betaling. Beløbet vil blive refunderet inden for 14 dage fra den dato, hvor vi modtog din meddelelse om fortrydelse.

8. OPSIGELSE AF DIT MEDLEMSSKAB

Tjenesten

8.1 Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab af Tjenesten og holde op med at bruge Tjenesten ved at kontakte os via vores kontaktformular på mooncoffeetea.dk.

8.2 Moon Coffee & Tea har ret til at opsige dit medlemskab, hvis du overtræder et eller flere punkter i Vilkårene.

9. KLAGEADGANG

9.1 Hvis du modtager et produkt, som du anser for at være mangelfuldt, eller hvis du anser nogen af vores tjenester for at være mangelfulde, beder vi dig om at underrette personalet i butikken så hurtigt som muligt eller kontakte vores kundeservice ved hjælp af de kontaktoplysninger, der er angivet nedenfor, se pkt. 19. Klager kan dog ikke fremsættes senere end to (2) år fra det tidspunkt, hvor du har modtaget produktet eller vores tjenester blev leveret. Bemærk, at du skal informere os om manglen ”inden for rimelig tid”, efter at du har opdaget den. Hvis du klager inden for to måneder efter, at du har opdaget manglen, vil du altid blive anset for at have klaget over manglen inden for rimelig tid. Vi anbefaler dog, at du indgiver din klage med det samme.

9.2 Hvis du giver personalet i butikken besked om manglen, bestræber vi os på at løse situationen på stedet. Hvis du i stedet vælger at kontakte kundeservice, vil vi normalt kontakte dig inden for et par dage efter, at vi har modtaget din klage.

10. DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER

10.1 Når du bruger Tjenesten, indsamler og behandler vi dine personoplysninger. Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder Databeskyttelsesforordningen. Se mere om vores og vores samarbejdspartneres behandling af dine personoplysninger i vores Privatlivspolitik, som du finder på mooncoffeetea.dk.

11. ÆNDRING AF VILKÅRENE

11.1 Moon Coffee & Tea forbeholder sig ret til at ændre og opdatere Vilkårene til enhver tid. Du vil blive underrettet om ændringer via mindst en af vores kommunikationskanaler, dvs. via vores hjemmeside eller e-mail. Hvis Tjenesten ændres på en måde, der påvirker dine rettigheder negativt, vil vi give dig detaljerede oplysninger om dette i overensstemmelse med gældende lovgivning.

11.2 Ændringerne gælder enten fra det tidspunkt, hvor du accepterer Vilkårene (i forbindelse med køb foretaget via Tjenesten), eller 30 dage efter, at vi har informeret dig om ændringerne ved at offentliggøre disse på vores hjemmeside eller sende dem til dig via e-mail. Moon Coffee & Tea anbefaler, at du holder dig opdateret om eventuelle ændringer ved at besøge vores hjemmeside regelmæssigt: mooncoffeetea.dk.

12. TEKNISKE PROBLEMER, AFVIGELSER I VORES TILBUD OG EKSTRAORDINÆRE OMSTÆNDIGHEDER

12.1 Vi påtager os ikke ansvar for eventuelle tekniske problemer med Tjenesten som følge af omstændigheder som f.eks. brand, oversvømmelse, eksplosion, oprør, krig, krigslignende begivenheder, orkaner, sabotage, terrorisme, hærværk, ulykker, restriktioner udstedt af staten, nye love, påbud, strejker og andre lignende begivenheder. Disse omstændigheder legitimerer fritagelse for ansvar og andre sanktioner.

12.2 Moon Coffee & Tea vil altid arbejde på at sikre, at teknologien bag Tjenesten og mooncoffeetea.dk fungerer godt, men hjemmesiden leveres som den er og med den kvalitet den har. Moon Coffee & Tea er ikke ansvarlig for mistede tilbud eller lignende hændelser, som skyldes tekniske problemer ved brug af Tjenesten eller hjemmesiden. Hvis du oplever tekniske problemer, når du bruger Tjenesten eller hjemmesiden, se venligst ”Ofte stillede spørgsmål”, kontakt os ved hjælp af vores kontaktformular på mooncoffeetea.dk eller spørg personalet i butikken.

12.3 Moon Coffee & Tea arbejder altid på at sikre, at de tilbud og rabatter, der stilles til rådighed for dig, er korrekte og opdaterede. Vi kan dog ikke garantere, at alle vores tilbud og rabatter altid er tilgængelige i vores butik. Vi kan heller ikke garantere, at alle tilbud og rabatter til enhver tid er korrekte og opdaterede. Moon Coffee & Tea kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle uoverensstemmelser mellem de tilbud, der præsenteres via Tjenesten, og adgangen til dem i vores butik.

13. IMMATERIELLE RETTIGHEDER

13.1 Alt indhold og materiale, der er tilgængeligt på mooncoffeetea.dk og via vores Tjenester, såsom tekst, filer, billeder, varemærker, logotyper, grafik, tegninger, fotografier, videoer, musik eller andet materiale (”Indholdet”) er beskyttet af Moon Coffee & Tea's eller vores forretningspartneres ophavsret, varemærkebeskyttelse og/eller andre gældende immaterielle rettigheder. Du må ikke gengive, behandle, kopiere, overføre, sælge, linke til eller overføre indhold uden forudgående skriftligt samtykke fra Moon Coffee & Tea.

14. SYSTEMKRAV

14.1 Du er ansvarlig for at sikre, at du har en telefon eller computer med software, der gør det muligt for dig at bruge mooncoffeetea.dk. Sørg også altid for at have den seneste opdatering på din enhed.

15. LINKS

15.1 Hjemmesiden mooncoffeetea.dk kan indeholde links til andre hjemmesider, som ikke er under vores kontrol. Vi er ikke ansvarlige for privatlivspraksis eller indholdet på disse hjemmesider, men vi gør disse links tilgængelige for at gøre det lettere for vores besøgende at finde mere information inden for bestemte emner.

16. BEDRAGERI

16.1 Vi anmelder al bedrageri og hacking samt forsøg herpå til politiet. Vi forbeholder os retten til at afvise eller annullere dit køb, hvis vi har begrundet mistanke om bedrageri, hacking og/eller andre former for misbrug af mooncoffeetea.dk.

17. OVERDRAGELSE

17.1 Dine rettigheder og forpligtelser i henhold til Vilkårene kan ikke overdrages af dig til en tredjepart. Vi kan dog frit overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til Vilkårene til en tredjepart.

18. LOVVALG, TVISTER OG KLAGEADGANG

18.1 Vilkårene er underlagt dansk ret.

18.2 Hvis du ønsker at klage over eller give feedback på vores produkter eller tjenester, skal du i første omgang kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular på mooncoffeetea.dk, så vi kan løse din sag på den bedste måde.

18.3 Hvis du ikke er tilfreds med vores håndtering af din sag, er du velkommen til at kontakte Mæglingsteamet for Forbrugerklager/Forbrugerklagenævnet (læs nærmere her), for at få din sag prøvet. Vi forpligter os generelt ikke til at deltage i alternative tvistbilæggelsesprocedurer, men vil tage endelig stilling til dette spørgsmål i tilfælde af en tvist. Du kan også bruge den online klageplatform, der er tilgængelig på EU-Kommissionens hjemmeside http://ec.europa.eu/odr.

18.4 Hvis der som følge af Vilkårene opstår tvister, som ikke løses gennem alternative tvistbilæggelsesprocedurer, kan tvisten indbringes for de danske domstole med byretten i Aalborg som første instans, i det omfang det er tilladt i henhold til gældende lovgivning.

18.5 Hvis den kompetente domstol finder, at en eller flere bestemmelser i Vilkårene er ugyldige eller ikke kan håndhæves, skal den pågældende bestemmelse ændres, og de øvrige bestemmelser skal anses for at være gyldige i det omfang, det er tilladt i henhold til gældende lovgivning.

19. KONTAKT OS

Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os ved at bruge vores kontaktformular på mooncoffeetea.dk eller ringe til os på 40887777. Vores adresse er Slotsgade 31C, st., 9000 Aalborg.

TELEFON

+45 40 88 77 77

Email 

FØLG OS PÅ

  • TikTok
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page